Sunday, May 13, 2012

Khidmat Memasang Pelaris Tingkat Tinggi


KHIDMAT MEMASANG PELARIS TINGKAT TINGGI
( BESERTA PENDINDING YANG AMPUH )
FIDYAH : RM2500

Dengan redha ilahi kami menyediakan khidmat memasang pelaris tingkat tinggi kepada pengusaha restoran dan kedai makan, peniaga yang mempunyai premis perniagaan yang tetap, pemilik hotel dan rumah penginapan serta mana-mana individu yang mempunyai premis perniagaan yang berminat untuk memajukan perniagaan secara usaha batiniah.InsyaAllah pelaris ini diproses menggunakan kaedah penarikan energi murni bumi serta pertapaan wali, pengisian ilmu pelaris usaha dan dagang yang sangat ampuh, solat hajat, tawassul kepada rasul-rasul, nabi-nabi dan waliyullah, zikir-zikir dan bacaan ayat suci Al-Quran. Barang-barang yang digunakan bersih dari unsur-unsur penggunaan jin, khadam dan sebarang makhluk halus serta bersih dari segi hukum syarak. Barang-barang ini juga telah ditapakan, diprogramkan dan dimasukkan kekuatan seperti yang dinyatakan di atas. Dengan izin Allah berkhasiat untuk :

1.PENGUNDANG PELANGGAN : Dengan izin Allah berupaya menarik sebanyak mana pelanggan yang anda niatkan untuk datang ke premis perniagaan anda.

2.PELARIS USAHA / NIAGA : Dengan izin Allah usaha anda lancar dan maju terus, malah dapat mematahkan niat jahat pesaing perniagaan.

3.PENARIK REZEKI : Dengan izin Allah rezeki mengalir deras secara tidak diduga, bebas dari kesusahan rezeki dan hutang dapat dilunaskan. Dapat juga mengekalkan kesatbilan kewangan dan keharmonian rumahtangga.

4.PENOLAK SIHIR DAN ENERGI NEGATIF : Dengan izin Allah, dapat menolak segala gangguan sihir, ilmu hitam dan sebarang gangguan energi negatif yang cuba merosakkan perniagaan anda. Malah dapat menghantar balik kembali kepada si penghantar tersebut. InsyaAllah.

5.PENJAGA PREMIS DAN PERNIAGAAN : Dengan izin Allah, dapat dijadikan ikhtiar untuk melindungi premis perniagaan anda dari sebarang kejadian yang tidak diingini seperti kecurian dan sebagainya. Jika premis perniagaan anda dicerobohi maka tidak akan dapat keluar penceroboh tersebut dengan mudah. InsyaAllah.

Secara keseluruhannya pelaris yang dipasang mempunyai fungsi menarik rezeki dan melindungi perniagaan serta pemiliknya sekaligus dari sebarang kejadian yang tidak diingini. Sebarang kemusykilan dan maklumat lanjut sila Hubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment